Połącz się z naszym konsultantem Pn-Pt:  8-17 Sb:  8-14 12 653 74 54      607 503 069

Opony Nokian iLine 155/65R14 75 T

Opony Nokian
  • Producent
    Nokian
  • Model
    iLine
  • Rozmiar
  • Sezon
    letnie Opony letnie
  • Pojazd
    osobowe
  • Indeks prędkości
    T
  • Indeks nośności
    75
  • Produkcja
    bieżąca produkcja
  • Dostępność
    w magazynie
Opony Nokian iLine 155/65R14 75 T
Sezon
letnie Opony letnie
Oceń opony:

cena brutto

164
Potrzebujesz porady?

Nasi specjaliści z dziedziny opon czekają na pytania (tel. na górze strony).

dostawa gratis

Opony Nokian iLine 155/65R14 75 T

Opony według etykiety producenta posiadają poniższe klasy:

Oszczędność - opór toczenia
C

Wielkość oporów toczenia opony.

Hamowanie na mokrej nawierzchni
C

Droga hamowania na mokrej nawierzchni.

Hałas zewnętrzny
67dB

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego samochodu.

I. Producent gwarantuje nienaganną jakość opon NOKIAN i zapewnia bardzo dobre warunki trakcyjne przez czas użytkowania w okresie gwarancyjnym.
II. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu. O ile wada opony jest widoczna tylko po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą, na której była eksploatowana. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, z wyjątkiem przypadków, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku sprzedający poinformuje kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu załatwiania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
III. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru DOT oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem: nieprawidłowej techniki jazdy, nieprawidłowego przechowywania opony, nieprawidłowego montażu i demontażu opon, eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony, uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie w skutek uderzeń o przeszkodę, uszkodzenia celowego, trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach, wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony, zastosowania niewłaściwego rozmiaru dętki, uszkodzeń chemicznych, naprawiania opon, naturalnego procesu starzenia się gumy.
Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI.
IV. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 2 lat od daty zakupu. W przypadku zgłoszenia wady w okresie powyżej dwóch lat od daty zakupu, kupujący otrzyma zwrot ceny nabycia pomniejszonej o kwotę stanowiącą koszt zużycia reklamowanych opon, bądź nowe opony, o ile kupujący jednocześnie dokona wpłaty kwoty odpowiadającej procentowemu kosztowi zużycia opony.
V. Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej według następującego wzoru:
100 [1 - (aktualna głębokość rzeźby w mm) / (głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)] %
Producent nie odpowiada za szkody, niedogodności oraz utracone korzyści, powstałe na skutek nie używania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji.